2011. december 13., kedd

30. A földi idők vége


 
Tegnap sorsdöntő események történtek a Forrásban és annak környékén.
Sanat Lucifer megpróbált behatolni maradék sötét energiáival és átvenni a hatalmat.
Csakhogy Anna most is mint eddig, a védelmünkre kelt és Sanatot úgy helybenhagyta, ahogyan az mostanában többször is megérdemelte.
A vele való beszélgetés - amely rólatok, a földi dolgokról és Sanatról szólt - ébresztett rá engem arra, nem várhatok tovább Sanat Lucifer megsemmisítésével, mert nyilvánvalóvá vált számomra, hogy az ő létezése örök veszélyt jelentett volna valamennyi létező számára. Nemcsak a teremtményeimnek, hanem nekem a Teremtőnek is.

Ezért ezen az éjszakán ádáz küzdelemben legyőztük Annával Lucifert. Így az ő megszűnésével helyreállt tökéletesen az energetikai egyensúlyom.
Hogy a Világotokban is helyreállhasson, ezért Annának új férfi társat kellett választanom, akit ő végre el is fogadott. Már többször ajánlottam neki új társat, de ő Sanat Luciferrel folytatott harcai miatt eddig mindig visszautasította ezt a lehetőséget. De most látva és megélve Sanat Lucifer totális bukását és kiirtását a Mindenségemből, végre elfogadta ajánlatomat és kötélnek állt.
Ez végtelenül boldoggá tett engem, a Forrás minden lakóját, mert ezáltal megszületett Világaimban az a harmónia, amely Sanat Lucifer oktalansága és gonosszá válása miatt teljesen felborult.

Minden jó, ha jó a vége. De hogy kit választottam Annának társul, majd akkor tudjátok meg, ha Anna visszatér hozzánk, és a Világaimban kihirdetem ezt az óriási eseményt.

Tudatom tehát Lucifer földi fullajtárjaival, hogy elérkezett az idejük vége.

Ámen
2011. 12. 11.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.